avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Psi si Ssm pt chiosc 2 m2
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Psi si Ssm pt chiosc 2 m2

Va rog din suflet as vrea si eu sa stiu cum trebuie sa fac pt a obtine avizele necesare psi si ssm pt un chiosc de 2 m2 in care se vand produse preambalate cu exceptia unui frappe si are decat 1 angajat .De la cei pe care i-am intrebat mi-au spus ca pt toata documentatia necesara trebuie sa achit 800 ron plus 50 ron pe luna pt instruire .Mi se pare enorm avand in vedere ca detinem un chiosculet pt care platim o chirie de 400 ron iar ca angajati suntem doar eu si sotul care nu are contract si vinde in calitate de administrator al firmei.
Cel mai recent răspuns: inspectorSSM , utilizator 14:46, 28 Iunie 2018
Avizele si autorizatiile emise de ITM si PSI-ISU nu sunt necesare in cazul chioscului dvs.
La inregistrarea firmei ati dat declaratie pe propria raspundere (ati bifat niste casute) la Registrul comertului ca sunt indeplinite toate conditiile legale pentru ssm, mediu, sanatate, sanitar-veterinare. Revedeti ce ati bifat si luati masuri ca sa se regaseasca realizate in chioscul dvs. Studiati cu atentie legislatia in domeniu ssm si psi-su (o gasiti pe internet) si luati-va masurile necesare pentru ca in cazul unui control din partea inspectorilor statului sa fiti in regula. Instruiti-va singuri citind legislatia din domeniu si aplicand-o in chioscul dvs.
Aveti nevoie de autorizatie de functionare de la primarie.
Daca doriti ca aceste prevederi sa fie indeplinite in numele dvs. de o firma autorizata, costurile pot fi cele mentionate de dvs.
Nu aveti obligatia legala sa apelati la o firma autorizata sa presteze activitati in domeniul ssm si/ sau in domeniul psi-su.
Verificati daca aveti cerificat constatator emis de biroul unic din cadrul oficiului registrului comerţului pentru acel punct de lucru (chiosc) pt codul CAEN al activitatii desfasurate la acel punct de lucru. Daca sediul social nu coincide cu acest sediu secundar trebuie sa aveti câte un certificat constatator pentru fiecare dintre acestea. atat pentru sediu social cat si pentru sediul secundar. Aceste certificate constatatoare reprezinta "autorizatia de functionare" pentru autorităţile publice competente (Directia de Sanatate Publica, Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară ,autoritatile publice teritoriale de protecţie a mediului , Inspectoratul Teritorial de Munca)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ssm si psi avangarde avangarde am o intreprindere individuala fara angajati, eu sunt admin si lucrez, trebuie sa fac ssm si psi ?va rog sa ma ajutati cu un raspuns. (vezi toată discuția)
Autorizatia ssm marianadavid marianadavid Buna seara, Societatile comerciale cu cod caen restaurante trebuie sa obtin aautorizatia din punct de vedere ssm de la ITM? Ce societati trebuie sa aiba ... (vezi toată discuția)
Autorizatii pentru functionarea unui atelier de cusatorie, tesatorie robit robit Bună ziua. Reprezint o asociație care dorește deschiderea unui punct de lucru, unde să funcționeze o cusătorie, țesătorie (aprox. 80-100 mp) cu 3-5 ... (vezi toată discuția)