care este cea mai buna rezolvare?am o firma infiintata in oct 2008 si nu am avut activitate pana in august 2009 . nu am depus bilantul in iunie si nu am mai tinut si nu am mai depus situatiile contabile din iunie si am avut in ultimele trei luni incasari de 67000lei cu tva din lucrari constructii dar tot nu am reusit sa rezolv problemele contabile datorita intarzierilor cu banii deci lipsa lor plata angajatilor pentru care a trebuit sa folosesc si banii de tva ce pot face care este rezolvarea cea mai buna daca nu mai depun nimic ce se intampla ?daca nu mai reusesc sa platesc tva care sunt consecintele?am si sediul expirat de la 01 01 2009 va multumesc
Declaratii nedepuse= pers.juridica inactiva declarata de fisc.1.Uitati-va pe site-ul de la finante daca nu figurati inregistrat inactiv.2. Daca da nu aveati cum sa mai intocmiti facturi si sa incasati bani.Operatiunea nu este recunoscuta la firma pertenera s.a.3.Ar fi bine sa consultati un expert contabil , aveti cam multe problemute si consecintele nu se vor lasa asteptate in aceasta perioada "flamanda" a fiscului.
Daca nu ati avut activitate pana la August, si nu ati depus bilant inainte, puteti depune si la Iunie declaratie de neactivitate. Nedepunerea acesteia in termen este mult mai "ieftina" decat nedepunerea unui bilant.
Nedepunerea declaratiilor la doua termene consecutive (deci Iunie si Octombrie) le permite celor de la ANAF sa va declare firma inactiva.
Dupa declaratiile de la Decembrie 2009, in urma declaratiei 394 depusa de cei carora le-ati facturat, veti aparea in datele ANAF ca ati colectat TVA si nu l-ati dat la stat. Atunci e posibil sa va faca cineva o vizita.
Un caz mai grav este daca nu ati platit catre stat contributiile retinute de la salariati, acest lucru avand un caracter penal.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Problema firma
vlad.simion
Buna seara,
in aprilie 2009 am infiintat o firma, microintreprindere, cu 3% impozit pe profit (mare greseala intrucat nu am angajat nici un om pana acum si ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.