Buna ziua,
lucrez la birou la o multinationala, activitatea mea profesionala e strict legata de birou, pe calculator. Am dreptul sa solicitez la angajator home office? de cate zile beficiez pe luna? mentionez ca nu beneficiez de laptop de serviciu si nu stiu sa fie ceva mentionat legat de telemunca in contractul colectiv de munca?
va multumesc pentru rapunsuri
Telemuncă este o forma de organizare a muncii prin care salariatul, în mod regulat și voluntar, își îndeplinește atribuțiile specifice funcției, ocupației sau meseriei pe care o deține, în alt loc decât locul de muncă organizat de angajator, cel puțin o zi pe lună, folosind tehnologia informației și comunicațiilor.
Activitatea de telemuncă se bazează pe acordul de voință al părților și se prevede în mod expres în contractul individual de muncă odată cu încheierea acestuia pentru personalul nou-angajat sau prin act adițional la contractul individual de muncă existent.
Drepturi telemunca
mtkg14
Buna seara,
Telemunca garanteaza dreptul angajatului de a desfasura activitatea de la adresa de domiciliu, in conditiile in care nu a fost convenit ... (vezi toată discuția)