Buna ziua , Am avut un accident usor soldat doar cu pagube materiale , am incheiat amiabila , vinovatul si-a recunoscut vina , firma de asigurari a celui vinovat e din Bulgaria ( Groupama Zastrahovane EAD ) iar reprezentantul lor in Romania este Carom-SA . Am luat legatura cu ei , mi s-au solicitat toate documentele pe care le am ( copii dupa asigurare , carnet ,.... poze cu masina avariata ... dupa care sa asternut linistea , nici un semn de viata de la ei , nici un raspuns , nimic . Eu nu am mai fost implicat in nici un accident pana acum si nu stiu cum se procedeaza in astfel de cazuri . Pot duce masina in service sa o repar ? Cum voi fi despagubit ? O repar pe banii mei si apoi astept sa fiu despagubit ? Ma puteti ajuta ?
Solicitati sa vi se faca constatarea avariilor. In cazul in care nu va raspund, sau va raspund ca nu pot procesa dosarul in lipsa confirmarii valabilitatii asigurarii de catre asigurator - ii puteti notifica ca urmeaza sa efectuati reparatia, urmand sa va recuperati prejudiciul, dupa ce au un raspuns de la asigurator (poate dura 3 luni).
Inainte de reparatie trebuie sa aveti si sa le transmiteti: deviz de reparatie service autorizat, foto ale tuturor reperelor avariate, mentionate in deviz, iar ulterior factura cu dovada platii.
Important in solutionarea dosarului este locul/ tara in care a avut loc accidentul.
Accidentul a avut loc pe 2 septembrie la Tuzla-Constanta-Romania . Deci reparatia o fac pe banii mei si astept apoi sa imi deconteze facturile ,ca mai mult de 30 de zile nu pot sta si umbla asa cu ea . La service merg doar cu amiabila si solicit devizul de reparatie ? Multumesc anticipat de raspuns .
Indicat ar fi sa transmiteti mai intai un deviz de reparatie si foto catre CAROM si sa solicitati constatarea avariilor in baza solutiei tehnice a unitatii service.
Daca nu va raspunde in cateva zile, transmiteti notificare ca auto va intra in reparatie.