avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 637 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... drepturi de autor
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

drepturi de autor

Buna seara,as dori sa stiu si eu in legatura cu drepturile de autor ,ce beneficii pot avea de pe urma lor,cui trebuie sa ma adresez in cazul in care am publicatii cu ISSN si ISBN ,obtinute la diverse simpozioane si conferinte nationale si internationale ,premii I la concursuri nationale scolare,caci sunt profesor ,detin si o mentiune internationala la un concurs scolar international de reviste scolare,deci,daca exista anumite avantaje din drepturile de autor cu cine trebuie sa iau legatura pentru a obtine aceste drepturi de autor obtinute din ceea ce am precizat ?Multumesc frumos pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 23:23, 9 Septembrie 2018
De regulă atunci când participați la concursuri cesionați drepturile de autor. Contrar, nu s-ar mai organiza nici un concurs. Verificați, totuși
Buna ziua,va multumesc frumos pentru raspuns,insa am cautat pe net informatii in legatura cu notiunea de cesionare a dreptului de autor,dar imi sunt neclare unele aspecte,sub o alta forma de exprimare imi puteti raspunde ,in asa fel incat sa inteleg esentialul care ma intereseaza in legatura cu problema formulata de mine?Va multumesc frumos pentru raspunsul dvs si va doresc o zi binecuvantata de Dumnezeu.
Dacă aveți posibilitatea să descrieți situația, precum și ce doriți, vom putea răspunde mai detaliat.