avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 833 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Amânare aplicare a pedepsei
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Amânare aplicare a pedepsei

Salut, am o sentința de 5 luni cu amânare a pedepseiPerioada de Probatiune 2 ani. Pt organizare jocuri de noroc. Totul ok pana aici ma duc la fiecare termen la probațiune și am toate drepturile, numai sunt obligat sa plătesc 230000 adică 2 miliarde 300 milioane ceea ce este imposibil de plătit. Acum am plecat in alta țara, muncesc dau la 2 luni o suma de bani ca sa arat buna credință (suma destul de mare adică nu doar de fațada) pana la sfârșit cred ca voi achita 10% cel puțin din prejudiciu pe deasupra mai sunt și student asta ma ajuta cu ceva? (țin sa specific ca spațiu a funcționat doar o săptămâna jumătate ei cer despăgubirea pe un an. Dar in h.j. scrie ca trebuie sa plătesc toată suma suma. Sa îmi iau un avocat sa sa las lucrurile sa decurgă normal (habar nu am) in star se poate? Si daca da, Pe cine da iau avocat?
Ultima modificare: Joi, 13 Septembrie 2018
Adix30, utilizator
ART. 88 c.p.
Revocarea amânării aplicării pedepsei
(1) Dacă pe parcursul termenului de supraveghere persoana supravegheată, cu rea-credinţă, nu respectă măsurile de supraveghere sau nu execută obligaţiile impuse, instanţa revocă amânarea şi dispune aplicarea şi executarea pedepsei.
(2) În cazul când, până la expirarea termenului de supraveghere, persoana supravegheată nu îndeplineşte integral obligaţiile civile stabilite prin hotărâre, instanţa revocă amânarea şi dispune aplicarea şi executarea pedepsei, afară de cazul când persoana dovedeşte că nu a avut nicio posibilitate să le îndeplinească.