Buna ziua,
Da, banca trebuie sa efectueze acele plati doar cu autorizarea dvs. Acum, depinde ce implica autorizarea. In prezent sunt sisteme complexe, care transmit prin sms sau token un cod unic la fiecare plata, cod ce trebuie introdus. Sau se mai practica sistemul de inrolare 3D, mai vechi, cu parola stabilita de dvs, iar dupa fiecare plata vi se cere aceasta parola.
Acum, daca banca a raspuns favorabil solicitarii dvs inseamna ca ei au confirmat faptul ca nu dvs ati fost cel care a efectuat tranzactia si va va returna banii.
Daca totusi banca nu va returneaza banii de la furnizorul Netfix, va sfatuiesc sa va adresati pt indrumare juridica asociatiei pt protectia consumatorilor APC - gasiti pe site sectiunea de sesizari. Link:
[ link extern ] /
Sunt multe posibilitati de a actiona, atat impotriva bancii cat si asupra furnizorului de plati online sau asupra persoanei care a efectuat plata si practic v-a furat banii, dar trebuie foarte bine cunoscuta speta si mecanismul real prin care banii au ajuns din contul dvs in contul furnizorului Netfix, iar in acest moment avem prea putine informatii din partea dvs.
Acum, dvs aveti un raspuns privind rezolvarea amiabila a litigiului, ceea ce este bine. Oricum, o parte din carduri sunt si asigurate pt asemenea incidente, deci bancile au mai multe posibilitati de recuperare. Acum, depinde si de banca.
Pt a evita astfel de situatii incercati sa agreati cu banca o posibilitate de vizualizare a tuturor platilor dvs si stabiliti frecventa cu care doriti sa faceti acest lucru, functie de perioada in care banii sunt "blocati" - pt plati online nu se transfera banii instant, ei practic sunt indisponibili pt comerciant o perioada, tocmai pt a se evita astfel de situatii (de aceea a fost f usor sa va inapoieze banii pe ultima luna de abonament). Fixati-va o zi in care stiti ca tb sa va verificati contul si verificati toate tranzactile.
Pe viitor, cautati solutii alternative - ex. token pt plati sau cod unic prin sms pt autorizarea platii, notificarea dvs prin sms pt fiecare plata efectuata din cont, etc. - si neaparat verificati daca banca are asigurate sumele si pana la ce limita.
Va doresc mult succes in demersurile dvs si zero incidente viitoare!