Este legală o Asociație de Proprietari dacă în formularul Declarației 010, șefii Asociației au declarat o adresă a sediului social al Asociației care nu e legală, reală și actuală (la acea adresă este încă din 2010 o simplă magazie a proprietarilor din acel spațiu de la parterul unei scări din Condominiu, declarat în fals ca sediu oficial, dar ei își desfășoară activitatea zilnică în alt spațiu, la aproape 1 km distanță, dar și acela este complet ilegal construit în 2010, ne-fiind nici intabulat în Cartea Funciară, fiind și acum declarat ca sediu provizoriu) ?
Precizez că de drept,
orice persoană juridică e obligată să aibă un sediu real și actual, altfel se consideră că nu e în legalitate -
de văzut art. 200-204 din Noul Cod Civil, care arată obligația identificării oricărei persoane juridice.
Nu am putea cere dizolvarea (radierea) dacă în acest caz vorbim inclusiv de fals în declarații și de inducerea în eroare a Instanțelor de Judecată, dar și a celor de la ANAF, Primărie, Procuratură, etc. ?
EU MEREU AM SPUS CĂ ÎN DECLARAȚIA 010 ȘEFII PENALI AI ASOCIAȚIEI NOASTRE AU TRECUT CA FIIND LEGAL UNUL DIN SEDIILE ACESTEIA, DAR CUM AMBELE SEDII SUNT ILEGALE, NE-FIIND REALE ȘI ACTUALE, A.P. ... ESTE, FĂRĂ DUBII, O ASOCIAȚIE FANTOMĂ !
Deoarece faptul că au declarat mincinos (în fals) sediul social al Asociației noastre, așa-zișii șefi ai acesteia sunt pasibili de fapta penală de Fals în Declarații, așa cum se specifică tocmai în acea Declarație 010:
Sub sancţiunile aplicate faptei de Fals în Declarații, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.
Ceea ce scriu eu despre Asociația noastră e valabil pentru orice Asociație de Proprietari din România (pentru orice persoană juridică) și A.N.A.F. ar trebui să ia măsuri pentru aceste ilegalități privind sediul Asociației noastre, care ar trebui să fie unul real și actual pentru a funcționa ca orice Asociație de Proprietari (persoană juridică), să se identifice cumva printr-o adresă de sediu social (se știe că firmele sunt radiate de A.N.A.F. dacă au sediul social expirat).
* DETALII DESPRE DECLARAȚIA 010 SE GĂSESC AICI:
[ link extern ]
CITEZ: <<< În vederea atribuirii Codului de Înregistrare Fiscală și eliberării Certificatului de Înregistrare Fiscală, Asociațiile de Proprietari au obligația să depună la organul fiscal competent formularul 010 - „Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică”.
Declarația de înregistrare fiscală se depune în termen de 30 de zile de la data înființării Asociației, potrivit legii.
Modificările ulterioare ale datelor din declarația de înregistrare fiscală trebuie aduse la cunoștință organului fiscal competent din subordinea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în termen de 15 de zile de la data producerii acestora, prin depunerea Declarației de Mențiuni, completând același Formular 010, dar bifând căsuța corespunzătoare mențiunilor. >>>
CITIȚI CE OBLIGAȚII (FISCALE) AU ASOCIAȚIILE DE PROPRIETARI:
[ link extern ]