avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 764 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Timp de lucru medic-cadru didactic
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Timp de lucru medic-cadru didactic

Buna ziua,
sunt medic cadru universitar norma întreaga la UMF și prin cumul de funcții contract de 3,5ore la Spital. Bazandu-se pe OMS 870/2004 art 20 alin (1) “prestează aceleași obligații de serviciu ca și personalul medical încadrat cu norma întreaga” mi se solicita sa lucrez 7 ore fiind pontată și plătită 3,5 ore. (indiferent dacă am sau nu activitate didactica in ziua respectiva-care se desfasoara in alta locație decât secția pe care lucrez )
Va rog sa-mi spuneti dacă este legal?
Cel mai recent răspuns: Cristina medic , utilizator 08:40, 24 Septembrie 2018
Cumulul de functii se realizeaza in baza unui c.i.m. ?
Da. Am trei contracte unul cu UMF altul cu Spitalul pt 3,5 ore și unul pentru garzi

Cornel Vasile a scris:

Cumulul de functii se realizeaza in baza unui c.i.m. ?

In acest caz, durata timpului de munca este cea mentionata in c.i.m.si nu alta.
Mulțumesc

Cornel Vasile a scris:

In acest caz, durata timpului de munca este cea mentionata in c.i.m.si nu alta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salariul cadrelor didactice din domeniul medical Val_2019 Val_2019 Buna seara. Va adresez urmatoarea intrebare: Un medic, cadru universitar cu integrare clinica, are norma intreaga la universitatea de medicina si, conform ... (vezi toată discuția)
Contract de munca - medic serbananca2000 serbananca2000 Un medic care are C.I.M. pe 8 ore la un spital de stat si mai are un C.I.M. cu 8 ore ca profesor universitar, la o facultate privata, daca isi stabileste ... (vezi toată discuția)