avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 450 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu de creșterea a copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu de creșterea a copilului

Buna ziua. Am și eu o nelămurire. Am 4 luni jumătate de sarcina și am lucrat doar 3 luni, acum sunt in concediu de risc maternal pana la 7 luni de sarcina și după intru in concediu de creștere a copilului dar fără plata pentru ca nu am 12 luni lucrate. In timp ca sunt in concediu la lucru as putea beneficia de indemnizația de creștere a copilului de la facultate? Deoarece sunt încă studenta. Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:02, 25 Septembrie 2018
Sunteti studenta la zi ?
Da, la zi.
Ultima modificare: Luni, 24 Septembrie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
In acest caz, puteti beneficia de indemnizația de creștere a copilului in calitate de studenta la zi.

Cornel Vasile a scris:

In acest caz, puteti beneficia de indemnizația de creștere a copilului in calitate de studenta la zi.

Chiar dacă îmi păstrez și locul de munca?
In aceasta situatie, va puteti pastra locul de munca numai daca veniturile realizate in baza c.i.m. nu depasesc de trei ori cuantumul minim al indemnizaţiei pe an calendaristic (altfel spus, maxim 3750 lei pe an calendaristic - echivalent a unui c.i.m. cu timp partial de maxim 27 ore/luna)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil Atena M. Atena M. Sunt studenta la zi. Am nascut si am un copil de 1,4 ani. Momentan beneficiez de indemnizatie de crestere a copilului, insa as vrea sa ma angajez ... (vezi toată discuția)
Munca in timpul ccc Neacsu CM Neacsu CM Buna ziua...sunt in concediu crestere copil...as dori sa ma angajez undeva part-time,dar sa raman in CCC fara sa pierd indemnizatia...se poate?vreau sa lucrez ... (vezi toată discuția)