Buna ziua,
O asociatia de proprietari ,mica de 20 de ap., este obligatoriu sa angajeze administrator, aceste astributii nu pot fi indeplinite de presedinte, mai putin partea de casier -contabil, pentru care este angajat o persoana.
Cu multumiri.
Este incompatibila exercitarea concomitent in cadrul aceleiasi asociatii de proprietari atat a calitatii de presedinte de asociatie cat si de administrator imobil deoarece presedintele de asociatie este factor decizional pe cand administratorul de imobil este factor executional
Responsabilitatea de administrator de imobil poate fi exercitata numai de catre persoanele care detin atestat profesional
dar ese obligatoriu sa angajeze/contracteze un administrator ? la o adica, este vorba de o proprietate privata, iar proprietarii de apartamente ar trebui sa aibe dreptul de a decide pe ce isi cheltuie veniturile proprii.
Ultima modificare: Marți, 25 Septembrie 2018 ewe, utilizator
Daca la nivelul imobilului de locuit in comun exista infiintata asociatie de proprietari dupa cum precizati ca exista presedinte,pe cale de consecibta este obligatoriu ca administarrea imobilului sa fie realizata de persoana acreditata profesional-persoana fizica sau juridica
Asociatia de proprietari se infiinteaza cu scopul administrarii partii comune de imobil de locuit in comun
Administratorul administreaza tehnic si/sau financiar partea comuna de imobil de locuit in comun-deci nu este vorba despre proprietate privata
Asociatie proprietari
sorin46
Sunt presedinte de asociatie si administrator, ce acte trebuie sa intocmesc pentru a preda legal asociatia? Sunt bolnav si nu ma mai pot ocupa de problemele ... (vezi toată discuția)