Buna ziua,
1. Asociatia are sediul, impreuna cu inca 3 asociatii, intr-un apartament inchiriat de la Primarie. Una dintre asociatii este titulara contractului de inchiriere (in care este specificat in in acel spatiu mai functioneaza alte trei). Acelasi lucru se intampla cu contractele pt furnizarea energiei electrice, gaze naturale, paza si altele.
INTREBARE: Sumele lunare de plata ale celorlalte asociatii catre asociatia titulara de contracte fiind, uneori de 2-3 Lei lunar, uneori 9 lei, se pot efectua plati direct prin casierie, daca exista acordul Adunarii generale?
2. Cum procedeaza asociatiile care au conturile bancare blocate?
1.Ce intrebari sunt acestea? Chiar am ajuns sa cerem aprobarea AG pentru a achita intretinerea si chiria cu chitanta? Sunteti penibili de-a dreptul !
Chitanta este un document prin care se poate dovedi achitarea unor debite, intra in contabilitatea firmei, a asociatiei, a bancii - ce suntem copii?
2. Si ce daca asociatia are conturile blocate? Moare asociatia? Se desfiinteaza? Nu mai achitati furnizorii de servicii si utilitati?
Rezolvati-va problemele si daca doriti, achitati cei 9 lei prin banca, daca plata cu chitanta nu va satisfac pretentiile!
Doamna,
Dvs. ati mai postat un topic, exact pe aceeasi tema...
Daca va uitati cu atentie la art. invocat, o sa gasiti un aliniat - art. 67 alin (5) care stipuleaza ca: Prin exceptie de la prev alin. (2), cu acordul AG a asociatiei de prop., exclusiv in vederea efectuarii operatiunilor de plati pentru cheltuieli neprevazute, administratorul poate pastra in casierie numerar, in limita unui plafon lunar de 1.000 lei
Asadar ati inteles, insa nimeni nu o sa se opuna daca celelalte asociatii o sa achite ceea ce ati invocat, in contul asociatiei si nu 2-3 lei ci o suma pe un an intreg..., depinde cum va intelegeti convetuirea !