Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
La două zile după demisie, cineva de la firma la care am lucrat mi-a accesat e-mailul personal. Mă pot îndrepta împotriva companiei pentru acces ilegal?
La doua zile de la demisie mi-a fost accesat emailul personal de la sediul din tara si din Germania al firmei la care am lucrat. E un cont de Gmail, au schimbat emailul de recuperare si numarul de telefon asociat. Din fericire am observat in timp util, am reusit sa il recuperez si am rapoartele Google privind activitatea. Ma pot indrepta impotriva companiei pentru acces ilegal?
Laptopul este al companiei. Teoretic pe el se tin doar date "profesionale". Nu cred ca ne putem folosi de protectia datelor: pun datele mele personale pe pc-ul de serivici si sa am pretentia sa fie date personale protejate. predand laptopul cu aceste date eu cred ca se poate considera ca sunt fara importanta pentru cel ce le-a predat.
Deci, dvs abuzati de materialul si abonamentul Internet al companiei, pe timpul de lucru si in scopuri personale.
NU este destul de anormal pt dvs ca sa mai fiti si nemultumit?!?
In De, legea prevede ca pe tot timpul in care lucrati pt o firma, materialul incredintat de catre aceasta ramane proprietatea ei, dvs nu aveati decat un drept de utilizare in scopuri profesionale.
Dupa ce ati predat materialul informatic incredintat in scopuri profesionale, tot continutul materialului apartine proprietarului de drept.
Atentie, nu aveati dreptul sa instalati soft-uri fara acordul angajatorului, inclusiv sa va faceti o adresa personala cu ajutorul materialului intreprinderii.
Dar asta este o boala romaneasca, mentalitate proasta, faptul ca mi se pune o scula la dispozitie inseamna ca am dreptul s-o iau acasa, etc... !
Impingand la extrem, daca vi se punea la dispozitie o secretara, aveati dreptul sa marcati/inscrieti pe sau in secretara adresa dvs personala?
Nu aveti nici o cale legala de a ataca propriul dvs furt din timpul de lucru platit de intreprindere si folosirea abuziva a materialului intreprinderii in scopuri personale!!!
Fiti multumit ca nu va dau ei in judecata!