Eu cred ca se poate dar doar daca reclamatia de e facuta de asociatia de proprietari (sau de cine e beneficiarul contractului de administrare - in care sper ca scrie despre respectarea legislatiei in vigoare).
Conform OG 21/1992:
consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale; (= asociatia de proprietari)
prestator - operatorul economic care furnizează servicii; (=firma de administrare)
Art. 7. - Operatorii economici sunt obligaţi:
c) prestatorii de servicii:
[..]
-
să presteze numai servicii care nu afectează viaţa, sănătatea sau securitatea consumatorilor ori
interesele economice ale acestora;
-
să respecte condiţiile prescrise sau declarate, precum şi
clauzele prevăzute în contracte;
ANPC s-a mai ocupat de asociati de proprietari ->
[ link extern ]
De notat la
[ link extern ] :
In plus fata de actul normativ european, definitia “consumatorului” include si “grupul de persoane fizice constituite in asociatii”, intentia fiind aceea de a putea fi protejate de legislatia de protectia consumatorilor si asociatiile de locatari/proprietari.