avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 578 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... produs neconform DOMO
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

produs neconform DOMO

Buna ziua.
Am achizitionat in urma cu 2 luni o masina de spalat de la Domo Constanta, masina fiindu-mi vanduta cu un discount cauzat de faptul ca avea geamul de la hublou spart.
Mentionez ca discount-ul s-a referit strict la acest defect. Am comandat geamul pe cheltuiala proprie si l-am montat dupa sosirea in termen de 9 zile. Dupa montare, s-a incercat punerea in functiune a masinii si s-a constatat de catre tehnicianul service ca masina nu este functionala datorita faptului ca avea display-ul si presetupa (o pompa) sparte datorita deteriorarii masinii prin trantire.La aceste defecte se adauga si sparturi in sistemele de prindere a diferitelor piese din interior. Deoarece producatorul nu beneficiaza de piese de schimb pentru acest tip de masina, dupa 1 luna - mult peste termenul legal legea 449 - de la Domo Bucuresti s-a decis inlocuirea produsului. Dar acesta nu mai exista pe stoc i intreaga retea. Dupa o corespondenta cu cei de la Domo, s-a ajuns la concluzia unilaterala ca se pot restitui banii sau pot alege un alt produs. Eu am ales un alt podus la un cost aproximativ echivalent cu pretul de raft al masinii defecte, dar fara discount-ul oferit. Am fost refuzat ca fiind nejustificata cererea mea de discount suplimentar ocazionat de cheltuielile suplimentare si daunele morale aduse prin faptul ca mi s-au ascuns viciile ascunse ale masinii expuse pe raft. Vicii de care la intrebarea mea daca singurul defect este geamul spart raspounsul a fost absolut afirmativ. La momentul acesta nu am nici o garantie ca si prin inlocuirea reperelor defect voi remedia masina si va functiona.
M-am hotarat sa apelez la OPC Constanta pentru solutionarea cazului.
Va rog sa-mi spuneti ce sanse sant sau cum pot proceda pentru a rezolva aceasta situatie.
Cel mai recent răspuns: manearaul , utilizator 14:15, 12 Noiembrie 2009
Este normal să faceţi treaba aceasta şi în mod normal dacă v-aţi adresat protecţiei consumatorilor trebuie să primiţi un răspuns în termenul legal de 30 de zile.Nu uitaţi să faceţi dovada că acel discount este valabil şi pentru achiziţia unui produs nou.
Ultima modificare: Joi, 12 Noiembrie 2009
Florin Lucian Manolescu, Consultant managementul calitatii
va multumesc pentru raspuns...inca nu am apelat la OPC dar o voi face in cursul zilei de maine, cu toate documentele si corespondenta avuta. Ceea ce vroiam sa stiu este daca se poate considera ca nejustificata cererea mea de a beneficia de o compensatie pentru cheltuiala suplimentara, pe care de altfel mi-am asumat-o dar doar in urma asigurarii de catre directorul de magazin ca aceasta masina nu are si alte vicii ascunse....ceea ce de altfel s-a constatat ca are, precum si pentru nervii si perioada de timp...aproape doua luni de cand stau cu o masina defecta noua in casa si imi spal rufele in familie...
Va multumesc si mai astept si alte raspunsuri eventual de la persoane care s-au mai lovit de astfel de cazuri si au reusit sa le rezolve.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani produs returnat Veerooniicaa Veerooniicaa Bună ziua. Ma puteți ajuta și pe mine cu recuperarea banilor unui produs cumpărat online și primit defect și spart? Pe scurt, am cumpărat un televizor ... (vezi toată discuția)
Inlocuirea unui obiect defect in 24 de ore? Nevastuica Nevastuica Buna ziua In pirmul rand ma scuzati daca am postat intr-o sectie gresita a forumului, sunt nou si sunt foaaaarte multe sectii (cititi ce e cu bold daca ... (vezi toată discuția)
Telefon in garantie - schimbat piesa defecta cu piesa veche xciprian xciprian Buna ziua, In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in ... (vezi toată discuția)