avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 764 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... probleme la cumparaturi online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

probleme la cumparaturi online

Buna ziua! Am cumparat un produs de pe un site online, am platit cu cardul, banii au fost scosi de pe card dupa cumpararea produsului. Asteptam curierul si nu a venit si nici nu primeam nici un anunt legat de comanda mea. Pana la urma peste o saptamana am deschis contul facut pe acel site si la comenzile mele scria comanda anulata...cu bani scosi de pe card, fara sa fiu anumtata,sunata telefonic... Am apelat siteul telefonic, intreb de ce e comanda anulata, de ce nu am fost anuntata, de ce nu am primit banii inapoi? Ei nu stiu,probabil n-a fost pe stoc, sa sun vanzatorul, pentru ca nu ei vind direct ci printr-o alta firma,imi dadea numarul lor pt ca pe site erau informatii despre vamzator dar fara adresa de maol sau nr de tel deci fara nici o posibilitate de a contacta... Il sun pe vanzator si zice ca da imi cere scuze dar prodisul nu mai e pe stoc si ca ei au anuntat acest lucru catre siteul de unde au plasat comanda si au cerut ca ei sa-mi restituie banii cel mai repede...bani care n-am primit si a trecut deja o sapt... Intreb dar ma intereseaza produsul , o sa mai aveti pe stoc? Zice ca defapt au pe stoc dar cu alt pret, s-a scumpit... Intrebarea mea este ce drepturi am, avand in vedere ca are produsul pe stoc n-ar fi trebuit sa-mi livreze cu pretul afisat in momentul comenzii? Puteti sa-mi trimiteti art din lege referitor la situatia mea? Cum pot sa clarific situatia mea fata de vanzator daca vreau produsul la pretul afiasat in momenrul livrarii stiind ca mai are pe stoc cu alt pret, telefpnic sau apeland la protectia consumatorului?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 22:11, 30 Octombrie 2018
termenul de returnare al platii facute este de 30 zile. nu exista obligativitatea sa va vanda la acelasi pret.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comanda anulată partener emag Mario780 Mario780 Bună ziua, am făcut o comanda la eMag, de un televizor ieri. Am primit mail de confirmare înregistrare comandă, însă astăzi, au trimis mail de anulare a ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, astazi am facut o comanda online de pe un site din ... Ionut234 Ionut234 Buna ziua, Astazi am facut o comanda online de pe un site din Romania de 5 produse. Comanda a fost preluata, iar eu am primit o factura digitala cu comanda ... (vezi toată discuția)
Comanda online - neonorata ionita_add ionita_add Buna seara, In data de 11.11.2015 am efectuat o comanda online la firma importanta de vanzari. Am comandat un smartfone in val de 1300lei. Plata s-a ... (vezi toată discuția)