Bună ziua, am făcut o comanda la eMag, de un televizor ieri. Am primit mail de confirmare înregistrare comandă, însă astăzi, au trimis mail de anulare a comenzii. M-a sunat astăzi partenerul eMag, cum ca-și cer scuze dar nu pot să-mi dea televizorul la acel, pret și ca dacă vreau altceva... E normal? Am făcut sesizare la ANPC..
Multumesc,
Si eu am patit asta cu ei. Desi cu o comanda de o valoare mult mai mica. Mi s-a spus ca nu figura pe stoc, In momentul comenzii nu se reactualizasera stocurile pe site si produsul figura ca fiind pe stoc, desi nu era. MI s-au returnat banii pe card si am dat comanda de alt produs din aceeasi gama, dar alta culoare. Nu cred ca veti obtine ceva cu plangerea.
Buna ziua. Din pacate exista din ce in ce mai multi parteneri "certificati" emag care au sediile sociale in afara Romaniei si anuleaza comenzi dupa bunul lor plac, chiar daca acele comenzi au fost achitate cu card bancar. Chiar zilele acestea am patit-o cu asa zisul partener polonez, "Ovolt Business" la care am plasat prin intermediul platformei doua comenzi pentru niste produse care aveau un pret corect, din punctul meu de vedere avand in vedere data aparitiei lor pe piata. Le-au anulat subit dupa cateva zile, timp in care mi-au blocat banii.
Eroare pret emag
Marius2211
Vineri seara am gasit pe Emag un laptop la pretul de 229 lei. Undeva mai jos am observat mai tarziu ca produsul era vandut si livrat de PCfrog
Nu am stat prea ... (vezi toată discuția)