Buna ziua am plasat o comanda la Emag pe data de 13 noiembrie am platit cu card de credit toate bune și frumoase mesaje că nu au uitat de comanda mea până pe 27 o livrează pe 21 îmi trimit un mail că o parte din comanda nu o mai au pe stoc și că mi au anulat comandă și că bani mi i au virat in cont am sunat la ei și i am întrebat ce s a întâmplat cu comanda mea au zis că nu mai au produsul in stoc eu am zis că anulez toată comanda daca nu mi livrează tot ce am platit ei au zis că încerca să vorbească cu furnizorul daca mai are acel produs și îl poate livra acum nu știu ce să fac că banii de pe cardul de credit au fost transferați în cont eMag și au stat 12 zile la ei acum sa vad cat mai pune banca sa plăteasc.
am pus intrebarea ,Ce pot face in cazul in care Emag nu imi solutioneaza comanda le pot face reclamatie sa mi inlocuiasca produsul cu altul si sa suporte diferenta de pret avand in vedere ca eu am platit comanda cand am plasato si ei mi au anulato dupa 11 zile si returnand bani in cont .
Înșelătorie emag
Ely79
Buna ziua!
Am plasat o comanda eMAG in data de 18 Martie care conținea printre altele și un pat. Plata s-a făcut online cu card de cumpărături, iar suma ... (vezi toată discuția)