Buna ziua!
Am plasat o comanda eMAG in data de 18 Martie care conținea printre altele și un pat. Plata s-a făcut online cu card de cumpărături, iar suma a fost debitată instant. Astăzi am primit mail cum ca patul nu mai este pe stoc și sa aleg altceva sau banii înapoi. Au cei de la eMAG acest drept din moment ce nu a fost plata la livrare ci plata online? Ce pot face in aceasta situație dacă doresc neapărat acel produs?
Nu este vorba despre nici o înșelăciune,eventual era daca plasați comanda și va păstrau banii sau nu va trimiteau produsul.dorit ci unul mult mai slab calitativ.Optiunile dvs sunt clare recuperați banii sau comandanți alt produs.Puteti scrie un review negativ sau face o sesizare către ei dar mai mult.....
Am scris un review negativ și nu mi-a fost aprobat deși nu am jignit, doar am scris situația ca și aici. Ulterior am fost contactata și mi s-a spus ca s-ar putea sa revină pe stoc in câteva zile..pana atunci rămân cu banii dați și cu plata ratelor de cumpărături fără a avea produsul.