Buna ziua,
am o intrebare legata de nota de lichidare si cartea de munca. Mi-am dat demisia de la firma la care lucram si fostul meu sef nu vrea sa-mi semneze nota de lichidare pe motiv ca nu a verificat toate dosarele si fisierele din calculatorul meu. Mentionez ca nu am avut datorii catre firma, nu am semnat nici o fise a postului, nu am avut gestiune. Din punct de vedere legal in cate zile sunt obligati sa-mi dea cartea de munca si nota de lichidare? Din punct de vedere legal au dreptul sa nu-mi semneze nota de lichidare?
Va multumesc anticipat!
Atata vreme cat nu ati avut nici o fisa de post semnata, angakatorul nu va poate imputa nimic.
Angajatorul trebuie sa vada nu in fisierele din calculator si la Dep. Contabilitate si la seful direct daca ati predat calculatoul, echipament protectie, etc.
Carnetul de munca trebuie predat angajtului (fostului angajat) in termen de 30 de zile de la data incetarii contractului de munca.
Nota de lichidare se refera doar la eventualele obiecte de inventar pe care le aveati preluate pe numele dvs, la eventuale datorii, etc.
Nu are legatura cu fisierele de calculator.
angajatorul este obligat sa va predea carnetul de munca ptr ca acesta este proprietatea dvs.