Incepeti demersurile prin depunerea unei petitii la primarie in care descrieti situatia si atasati si corespondenta cu asociatia de proprietari, ar fi bine sa aveti nr de inregistrare pe solicitarea facuta asociatiei pentru a demonstra ca ati cerut documentele si clarificarea modalitatii repartizarii cheltuielilor de plata potrivit legii asoc. de proprietari.
Asteptati 30 de zile cat este termenul in care primaria este obligata sa va comunice un raspuns la petitie.
In cazul in care nu primiti raspunsul atunci puteti intenta o actiune in instanta de contencios administrativ.
Daca tot ati citit legea asoc de proprietari 196/2018
[ link extern ]
apucati-va sa cititi
si
OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de solutionare a petitiilor
Articolul 1
(1) Prezenta ordonanță are ca obiect
reglementarea modului de exercitare de către cetățeni a dreptului de a adresa autorităților și instituțiilor publice petitii formulate în nume propriu, precum și modul de solutionare a acestora.
(2) Dreptul de petitionare este recunoscut și organizațiilor legal constituite, acestea putand formula petitii în numele colectivelor pe care le reprezinta.
[ link extern ]
si
Legea contenciosului administrativ nr. 544/2004
Articolul 1
(1)
Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanței de contencios administrativ competente, pentru anularea actului,
recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim și repararea pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât
privat, cât și public.
(2) Se poate adresa instanței de contencios administrativ și persoana vătămată într-un drept al său sau într-un interes legitim printr-un act administrativ cu caracter individual, adresat altui subiect de drept.
[ link extern ]