am cerut printr-o adresa scrisa sa mi se arate un numar de acte de la asociatie, si anume:
- Registru - jurnal
- Registru – inventar
- Registru de casa
- Registrul pentru evidenta fondului de rulment
- Registrul pentru evidenta fondului de reparatii
- Registrul pentru evidenta sumelor speciale
- Registrul pentru evidenta fondului de penalizari
- Lista de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari
- Situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv
- Registru de procese-verbale ale asociatiei de proprietari
- Registrul de decizii ale Comitetului Executiv
- Cartea de imobil
dar administratorul si presedintele refuza sa mi le arate.Ce pot face? In baza carui articol de lege?
daca ati cerut sa vi le arate,si ei nu sau conformat atunci aveti dreptate,daca doriti sa intrati in posesia lor ,atunci este mai complicat,totusi invocati art. din legea pe care colega elga va enuntat-o
presedintele sa ti le arate, sa "dai o geana", dupa care actele raman in cadrul asociatiei.
a intra in posesia lor - copii xerox si sa ramana la solicitant.
bineinteles ca vreau doar sa le vad, pentru ca nu am de ce sa le pastrez si nici copii xerox nu-mi trebuie. dar am o vaga banuiala ca acestea nu exista, sau nu toate, de aceea vreau sa le vad