avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 735 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu fara plata invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu fara plata invatamant

Buna ziua! Sunt profesor titular ce am beneficiat dupa primii 5 ani de predare de un an concediu fara plata. Al noualea si o parte din al zecelea an vechime au constituit concediu crestere copil. Anul scolar 2018-2019 reprezinta anul 11 ca vechime. Pot beneficia in 2019-2020, al 12 lea an vechime de un alt concediu fara plata? Nu inteleg din lege daca o data la 10 ani sau 1 data ptr fiecare zece ani vechime (1-10, 11-20).Multumesc!
Ultima modificare: Marți, 20 Noiembrie 2018
TiberiaGabar, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:19, 20 Noiembrie 2018
Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an școlar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unității de învățământ sau, după caz, a inspectoratului școlar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.

o data la 10 ani = inseamna ca daca in 2005 ati avut CFP pe timp de un an scolar , atunci din 2015 puteti beneficia de altul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu fara plata in invatamant iams3006 iams3006 Lucrez in invatamant de 14 ani si nu am beneficiat pana acum de concediu fara plata. Daca imi iau 1 an CFP pot sa lucrez legal in alta parte si sa imi ramana ... (vezi toată discuția)
Bună ziua! sunt profesor titular cu 26 de ani şi jumătate ... lenuta_topala lenuta_topala Bună ziua! Sunt profesor titular cu 26 de ani şi jumătate vechime şi am fost în concediu fără plată un an şi jumătate (februarie 2019- august 2020). ... (vezi toată discuția)