Va rog sa ma ajutati cu o sugestie in problema mea, am fost angajat la primaria din localitatea unde domiciliez timp de 12 ani,am iesit la pensie pe caz de boala.
Inainte de pensionare am cerut o copie a contractului de munca si a fisei postului din data angajarii-2006, secretarul unitati a refuzat aceasta solicitare, m-am adresat ITM, acestia au venit au constatat ca in arhiva unitatii lipseste contractul de munca si fisa postului, am primit raspunsul de la ITM si secretarul unitatii precum ca documentele respective lipsesc din arhiva. Ce as putea sa fac pentru a putea intra in posesia unui document care sa cuprinda datele din contract si fisa postului (sunt nereguli pe care conducerea unitatii incearca sa le acopere prin lipsa acestor documente).Se poate reconstitui contractul de munca si fisa postului pe baza dispozitiei de incadrare. Care ar fi baza legala pentru aceasta problema?
Va multumesc.
Legea prevede doar reconstituirea vechimii in munca.
De asemenea, potrivit art. 26 din Legea contabilității nr.82/1991, în caz de pierdere, sustragere sau distrugere a documentelor contabile se vor lua măsuri de reconstituire a acestora în termen de maximum 30 de zile de la constatare.