avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Cheltuieli reclama si publicitate
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Cheltuieli reclama si publicitate

Daca un srl scoate un ziar tiparit pe baza de contract si din fiecare tiraj 50% este trecut in gestiune de marfa iar 50% se utilizeaza pentru promovarea firmei si a serviciilor prestate de aceasta,reusind in acest fel sa se mentina pe piata, in conditiile in care multi dintre colaboratori au inchis activitatile, Se sustin aceste cheltuieli neavand un contract incheiat asa cum se prevede art 21 din CF ?
Ultima modificare: Vineri, 23 Noiembrie 2018
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Ioan Petru Butariu , Contabil 08:57, 26 Noiembrie 2018
Nu am inteles exact daca va referiti la art 21 din vechiul Cod Fiscal sau la Codul fiscal in vigoare din 2016.

In Normele la Codul Fiscal (Legea 207/2015) in vigoare de la 01 ianuarie 2016:


13. (1) În aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) din Codul fiscal, sunt cheltuieli efectuate în scopul desfășurării activității economice, fără a se limita la acestea, următoarele:

a) cheltuielile de reclamă și publicitate efectuate în scopul popularizării firmei, produselor sau serviciilor, precum și costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare. Se includ în categoria cheltuielilor de reclamă și publicitate și bunurile care se acordă în cadrul unor campanii publicitare ca mostre, pentru încercarea produselor și demonstrații la punctele de vânzare, precum și alte bunuri și servicii acordate cu scopul stimulării vânzărilor;
Da, ma refer la perioada 2012-2016 cand era acea obligativitate de a exista un contract scris si pentru care organele de control extin pentru toate situatiile obligativitatea existentei acelui contract,pentru deducerea cheltuielilor reprezentand ziarele acordate gratuit, fara a analiza speta.La receptia ziarelor se aplica stampila EXEMPLAR GRATUIT PENTRU RECLAMA SI PUBLICITATE.Se face predare cu semnatura catre agenti care le distribuie potentialilor clienti cu care existau discutii in vederea incheierii de contracte,clientilor care aveau reclame in ziar pentru a-si vedea machetele si pentru viitoare modificari si alte situatii legate strict de activitatea firmei.
Din pacate in vechiul Cod scria de existenta contractului scris.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Tip contract razvanpirvu razvanpirvu Buna ziua, Detin o firma care se ocupa cu furnizarea de produse pentru hoteluri si restaurante (suntem distribuitori, nu producem noi produsele). Recent am ... (vezi toată discuția)
Ce tratament fiscala ar avea cadoul de craciun? vipoil vipoil Buna ziua.Ce tratament fiscala ar avea cadoul de Craciun oferit clientilor in scop de promovarea firmei Agenda personalizata Pix personalizat Sticle de vin ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli de reclama si publicitate mimiz mimiz Buna ziua, Firma noastra a cumparat camasi si pantaloni de protectie, le- am inscriptionat si am dat cadou distribuitorilor nostrii. Au primit pe gratis, ... (vezi toată discuția)