avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Termen solutionare sesizare facuta la operator privat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Termen solutionare sesizare facuta la operator privat

Buna ziua,

Am facut in urma cu mai bine de o luna o comanda la RDS pentru portare, abonament si telefon nou. Ei nu au facut nici pana in ziua de azi respectiva portare de numar si ma tot amana de o luna de zile. Au recunoscut ca problema este la ei in sistem, deci nu e o greseala de-a mea la mijloc si o tot lungesc cu "va contactam noi cand se rezolva" si "v-am sunat si n-ati raspuns". Ei nu m-au sunat deloc, deci MINT cu nerusinare la acest capitol si imi ignora toate sesizarile pe care le-am facut la ei.

Intrebarea mea este: exista vreo lege care sa oblige un operator privat sa rezolve o sesizare sau sa onoreze comanda intr-un interval maxim de timp?

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Gabi-M , utilizator 22:36, 3 Decembrie 2018
Ati semnat un contract cu ei?
Ce scrie in contract la capitolele termeni contractuali si nerespectarea termenilor contractuali?

Gabi-M a scris:

....

Intrebarea mea este: exista vreo lege care sa oblige un operator privat sa rezolve o sesizare sau sa onoreze comanda intr-un interval maxim de timp?

Multumesc!


În cazul în care întâlnești orice dificultăţi pe parcursul procesului de portare, poți face o sesizare la operatorul acceptor (care este responsabil de realizarea portării), dar te poți adresa și la ANCOM, parcurgând pașii detaliați aici:
[ link extern ]
Demos a scris:

Ati semnat un contract cu ei?
Ce scrie in contract la capitolele termeni contractuali si nerespectarea termenilor contractuali?


Comanda pentru portare, telefon nou si abonament nou a fost facuta exclusiv prin intermediul site-ului lor: [ link extern ]

La sfarsitul comenzii, am primit pe mail un act aditional in format PDF, dar care nu pomeneste nimic despre nerespectarea termenilor contractuali. Probabil ca acest lucru este mentionat in contractul propriu-zis, dar nu-l am acum la indemana, pentru ca este pe numele tatalui meu, iar el locuieste in orasul vecin.

M-am uitat insa in contractul pe care-l am eu, ca si eu sunt client RDS, si nici acolo nu am gasit nimic pomenit despre ce se intampla in caz de nerespectare a termenilor contractuali.

Va multumesc pentru raspuns!
Cornel Vasile a scris:


În cazul în care întâlnești orice dificultăţi pe parcursul procesului de portare, poți face o sesizare la operatorul acceptor (care este responsabil de realizarea portării), dar te poți adresa și la ANCOM, parcurgând pașii detaliați aici:
[ link extern ]


Operatorul acceptor este RDS, cel care cauzeaza probleme. Am mai multe sesizari facute la ei, dar se pare ca le trateaza cu indiferenta.

O sa incerc sa fac o sesizare la ANCOM, asa cum ati sugerat.

Va multumesc pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

1 numar de telefon..2 utilizatori! puiutza puiutza Buna seara! In luna septembrie am portat nr meu de telefon ( pe care il am de 6 ani) in alta retea. Am specificat fostului furnizor ca voi PORTA numarul, nu ... (vezi toată discuția)
Urgent! teapa la portare!!! irinairina13 irinairina13 Ce se poate face pentru reziliarea contractului cu noua firma in cazul in care portarea nu se poate realiza, din cauza ca abonatul se afla inca in perioada ... (vezi toată discuția)
Executare rcs&rds octavian.marius.dinu@gmail.com octavian.marius.dinu@gmail.com Am contractat un abonament de telefonie mobila de la RCS&RDS pe o perioada de un an, dar l am folosit ~doua luni - fără achizitia niciunui alt serviciu sau ... (vezi toată discuția)