Buna ziua,
In data de 16 noiembrie am achizitionat online de la Quickmobile (EURO RETAIL TECH SRL Baia Mare) un telefon SAMSUNG GALAXY NOTE 8, pe persoana juridica. Am primit produsul pe data de 19 noiembrie si dupa 3 zile de utilizare (tinut in husa) am constatat ca are un defect, nu se conecteaza la serviciul GPS. Am contactat telefonic pe cei de la Quickmobile si mi-au sugerat sa returnez produsul prin intermediul link-ului catre Service-Return (partener de service pentru ei) alegand o varianta dintre: 1. Returnare produs in vederea inlocuirii 2. Trimitere in service 3. Returnare produs si primirea sumei platite, avand grija sa returnez in cutia originala, cu toate accesoriile si protejat cu folii cu bule. Am ales sa-l inlocuiesc cu un produs nou, avand in vedere ca nu trecuse nici macar o saptamana. A sosit un curier si a preluat coletul. A doua zi, pe la orele 21.30 am primit un mail de la ei ca produsul a ajuns la Service Return si se afla in faza de verificare, pe care o pot urmari accesand un link. Cand am accesat linkul, am avut surpriza sa vad urmatoarele (primite duap aceea si pe e-mail):
Va multumim ca ati apelat la Service-Return, cel mai mare Centru de Receptii Service si Retur din Europa!
Produsul dumneavoastra Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim 64GB LTE 4G Gri 6GB RAM orchid gray inregistrat cu fisa TIE-14220 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata si display zgariat.
In atasament gasiti pozele care atesta starea produsului dumneavoastra.
Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 1.200 RON.
Asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la acceptul costului de diminuare, in caz contrar produsul urmeaza sa fie returnat catre expeditor.
Dupa o serie de e-mailuri prin care le-am spus ca eu am folosit foarte putin telefonul, ca l-am trimis nezgariat si ca nu avea carcasa deformata, si la care nu am primit niciun raspuns, in afara de cele standard ca sunt ocupati si ca imi vor raspunde in cel mai scurt timp, am cerut sa mi se returneze produsul in starea in care am trimis-o.
Dupa ce am primit produsul, am mers cu el la ESD-ROM, service autorizat SAMSUNG ROMANIA, unde mi -a comunicat ca telefonul meu nu este acoperit de garantia europeana deoarece a fost fabricat pentru Malaezia, le-am cerut o hartie oficiala cu aceasta constatare.
In acest stadiu ma aflu acum... Va rog, un sfat de specialitate, ce ar trebui sa intreprind in continuare, avand in vedere ca, constatarea celor de la Service-Return (nefondata) ca, carcasa este deformata, scoate telefonul din garantie, deci nu se mai pune problema sa retrimit telefonul pentru remediea defectului cu conectarea la GPS.
De apelat la OPC nu se pune problema, produsul fiind achizitionat pe persoana juridica.
Va multumesc anticipat.
Cu stima,
SILVIU GHITA
0770.351.332