De la infiintare, acum citiva ani buni, asociatia den mproprietari n-a avut nicio sedinta. Nici nu tin sa fie, nu prea mi-au placut niciodata sedintele de orice fel, dar in cazul acesta totul e ciudat. In mai se face un an de cind platim o firma pentru curatenie, dar curatenia nu se face. Presedintele asociatiei s-a mutat din bloc anul trecut si, de atunci, ne reusesc sa aflu daca avem alt presedinte si cine este. Sintem administrati de URBICA, dar si acolo m-am lovit de obtuzitatea angajatilor si refuzul de a ma ajuta. Sint sfatuita de fiecare data sa ma adresez presedintelui, care nu exista, sau e secret. Ar mai fi si alte aspecte dar, daca imi raspundeti la problemele astea, poate restul nu mai sint asa de importante. Pecizez ca asociatia are 7 aparatmente, din care unul nu este locuit.
Multumesc,
cyan
Moderator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Sunteti 7 apartamente si nu stiti daca mai exista sau nu asociatie, dintre proprietari unul este plecat, altul sunteti dvs. iar fostul presedinte s-a mutat! In locul fostului proprietar s-a mutat altcineva sau apartamentul ii apartine tot acestuia?
Mai raman 4.
Listele de plata nu sunt semnate si de presedinte?
Puteti afla foarte simplu intreband pe ceilalti proprietari daca fac parte din comitet sau va adresati serv de relatii cu asociatiile de proprietari din cadrul primariei pentru a afla cine este presedintele asociatiei.
Daca intr-o asociatie cu 7 proprietari nu reusiti sa aflati cine este presedintele, ce sa mai spunem de asociatii care au peste 100 de proprietari?
Cu ajutorul a 20% dintre proprietari convocati o adunare generala extraordinara, alegeti un alt comiteti si presedinte si schimbati si administratorul, daca nu doreste sa colaboreze.
20% din 7 inseamna 1,4, mai cautati inca 2 proprietari si veti avea cvorum sa convovati AGEx, urmatii pasii pentru alegeri si schimbati comitetul ex.
Va plac sau nu sedintele, asta este viata la bloc, nu vreti sa participati atunci suportati administrarea unei societati de la care nu primiti informatii.
Ori luati masuri si va implicati!
Multumesc pentru promptidudine. Nu ma pot abtine sa nu remarc ca, asa cum se intimpla intotdeauna, cine munceste, greseste. Adica, incercind sa aflu cite ceva, tot eu sint admonestata. Situatia e mai complicata, dar nu cred ca e cazul sa va mai deranjez, ca o sa iau si bataie, pina la urma :)
cyan
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In niciun caz nu v-am admonestat, ar fi fost si culmea, ati interpretat eronat mesajul! Si este abia inceputul de an! :)
Cum este posbil ca dintre 7 proprietari sa nu se stie cine este presedintele asociatiei?
Nu va cunoasteti intre vecini?
I-ati intrebat pe ceilalti vecini despre asociatie, presedinte, comitet? Ce v-au raspuns, chiar nu stie niciunul cine face parte din comitet?
Din 7, unul este plecat, unul sunteti dvs,, raman 5, cel putin 3 dintre ceilalti trebuie sa faca parte din comitet.
Si in Cosa Noastra se stia cine este Nasul dar'mite intr-o asociatie de proprietari formata numai din 7 proprietari!
Caz real, s-a intamplat in Bucuresti.Eu am cumparat recent intr-un bloc vechi si nu reuseam sa aflu cine este presedintele, cum s-a deschis notariat deasupra proprietatii mele, daca noi nu avem presedinte.Primul pas a fost sa fac sesizare la primarie.Primaria i-a amendat pe cei din comisia de cenzori, pentru ca nu au facut adunare extraordinara de la decesul ultimului presedinte, din 2013.In baza raspunsului primit de la primarie, in care se mentioneaza ca din 2013 nu avem presedinte, pot cere lichidarea asociatiei, inchiderea biroului notarial situat deasupra proprietatii mele, constatarea nulitatii actelor juridice incheiate dupa anul 2013, anul decesului ultimului presedinte al asociatiei.Concluzia: Sesizare la primarie in care mentionezi ca nu stii cine este presedinte, asta este primul pas.