De la infiintare, acum citiva ani buni, asociatia den mproprietari n-a avut nicio sedinta. Nici nu tin sa fie, nu prea mi-au placut niciodata sedintele de orice fel, dar in cazul acesta totul e ciudat. In mai se face un an de cind platim o firma pentru curatenie, dar curatenia nu se face. Presedintele asociatiei s-a mutat din bloc anul trecut si, de atunci, ne reusesc sa aflu daca avem alt presedinte si cine este. Sintem administrati de URBICA, dar si acolo m-am lovit de obtuzitatea angajatilor si refuzul de a ma ajuta. Sint sfatuita de fiecare data sa ma adresez presedintelui, care nu exista, sau e secret. Ar mai fi si alte aspecte dar, daca imi raspundeti la problemele astea, poate restul nu mai sint asa de importante. Pecizez ca asociatia are 7 aparatmente, din care unul nu este locuit.
Multumesc,
@economv, nu puteti cere absolut nimic din cele pe care le-ati indicat, desfiintarea asociației, închiderea notariatului, anularea actelor juridice, etc., faptul ca președintele asociației este mort și îngropat de cativa ani, nu are nicio legatura cu desfășurarea activitatii unei firme în bloc sau cu cea a asociației de proprietari!
Daca președintele dă colțul nu se anulează contractele semnate de el in calitate de reprezentant legal al asociației.
Iar comisia de cenzori este în fapt comitetul executiv.
In schimb, numele președintelui poate fi aflat atât de la primarie, de la serviciul relații cu Asociatiile de proprietari cât și de la polițistul de proximitate.
Mai subliniez inca odata, noi nu aveam din 2013 presedinte,a decedat, la judecatorie nu s-a depus nici un act in care se apara numele unui nou presedinte.Daca la judecatorie apare in acte presedinte tot x, decedat din 2013,este logic ca actele juridice sa fie lovite de nulitate, cele incheiate dupa data decesului ultimului presedinte.Notariatul s-a deschis in 2015 si eu in baza raspunsului de la primarie in care se consemna ca a fost amendat x, pentru ca nu a convocat adunarea extraordinara, pentru alegerea unui nou presedinte,am obtinut constatarea nulitatii acordului asociatiei pentru deschidere birou, in instanta.Pot face plangere penala la politie pentru cine a semnat la presedinte dupa anul 2013, anul decesului ultimului presedinte.Chiar primaria mi-a indicat sa cer dizolvarea asociatiei, cf og 26/2000 pentru de 5 ani la judecatorie nu s-a depus nici un act care sa ateste ca s-a ales un nou un presedinte.
Asociațiile de proprietari sunt înființate în temeiul Legii 230/2007, în prezent L196/2018, și nu în baza OG 26/2006.
In consecință, nu au nicio legătură cu OG.
Cei de la primarie sunt pe dinafara cu cunoașterea legii.
Asociatia de proprietari este condusa de Comitetul executiv, președintele este doar unul dintre membri, chiar dacă este și președintele asociatiei și al CEx asta nu inseamna ca actele semnate de comitet cu majoritate de voturi nu sunt valabile.
Daca ati obtinut nulitatea acordului asociației pentru functionarea notariat ului, acum în ce situație se afla notariatul, mai funcționează sau nu?
1. Formulati o sesizare, in doua exemplare (dintre care unul pentru dumneavoastra, atasati in copie toate documentele de care dispuneti si solicitati numar de inregistrare) catre biroul de coordonare si verificare a activitatii asociatiilor de proprietari/locatari din cadrul primariei din proximitate.
Veti primi raspuns, in scris, in maximum 30 zile.
2. Pentru eventuale infractiuni sesizati parchetul din proximitate, in conditiile mentionate mai sus.
Pentru un raspuns va trebui sa aveti rabdare.
3. Pentru alte nelamuriri, astept intrebarile dumneavoastra.