avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 994 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Depunere declaratii si plata impozit
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Depunere declaratii si plata impozit

Buna seara.
Sunt asistent medical generalist cu PFI.
1.In anul 2018 am estimat un venit mai mic decat cel efectuat si cheltuieli deductibile mai mici si as dori sa stiu declaratia rectificativa pana la ce data o pot depune si cum se calculeaza restul de impozit ce il datorez statului. Scad din suma totala ceea ce am estimat si cheltuielile si acela este venitul pe care trebuie sa il rectific ? Spuneti-mi daca gresesc sau cum este corect,va rog.
2, Pentru anul 2019 pot depune declaratia unica de venit si sa platesc anticipativ impozitul ,CAS si CASS, avand in vedere ca voi efectua doar o luna de munca (ianuarie ) pentru ca in februarie voi naste ?Care este numarul formularului ce trebuie depus ?
3. Avand in vedere ca voi naste in februarie, când trebuie sa imi suspend activitatea si in ce consta suspendarea in materie de acte.
Va multumesc si astept cu nerabdare lamuriri.
Cel mai recent răspuns: IulianaFlorina00 , utilizator 21:51, 3 Ianuarie 2019
O sa depuneti acum doar declaratia unica finala pentru anul 2018 pana pe 15 martie 2019, termen pana la care va trebui sa faceti si plata la diferenta de impozit pe venit si, daca e cazul, la contributiile sociale.