avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1123 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cum pot sa divortez cat mai repede de o bestie de 100 ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cum pot sa divortez cat mai repede de o bestie de 100 de kile?

Buna ziua!
Ma numesc Tudor, sunt din Iasi, am 41 ani, sunt inginer IT, casatorit, 1 copil.
Nu am apartament, masina, dar nici datorii la banci.
Vreau sa imi refac viata si sa plec cat mai repede dintr-o relatie toxica cu laptopul, hainele, bicicleta si alte maruntisuri personale.
Sotia mea este putin mai tanara si este cadru medical. Nu ma mai iubeste, nu ma mai respecta, s-a ingrasat ffff mult, e chiar obeza si nu mai este interesata de viata intima. Este o persoana barfitoare, certareata si ranchiunoasa. Se cearta in principal cu rudele ei (mama, bunica, matusi, frate, cumnata), dar cand se plictiseste, se ia si de mine si de copil. Din cauza ei, prietenii ne-au parasit rand pe rand si am ramas izolati social.
Am incercat ca sa discut cu ea dar fara succes. I-am propus sa mergem la un consilier sau psiholog, dar a reactionat f prost.
Va jur ca imi este frica sa nu cheme Politia vecinii din bloc si sa fim amendati pt tulburarea linistii publice sau si mai rau, sa cheme pe cineva de la Asistenta sociala si sa ne ia copilul. Sunt gata sa ii cedez custodia copilului si alte bunuri dobandite in comun (frigider, TV, aragaz etc). Prefer sa divortez in loc sa particip la o agresiune fizica sau verbala asupra acestei "doamne".

Va rog sa ma ajutati cu raspunsuri la urmatoarele intrebari:

1) Care sunt pasii pe care trebuie sa ii fac pt divort?

2) Cat anume va dura divortul? Un an, o luna, o saptamana?
Si daca nu am bunuri de impartit, nici datorii si cedez voluntar custodia copilului, nu poate sa se termine mai repede?