Pe 29 decembrie am platit 300 lei la un restaurant pentru organizarea aniversării fiului meu ce urma să aibă loc pe 5 ianuarie.
Pe 1 ianuarie fiul meu s-a îmbolnăvit, a avut febră 40-41 , timp de mai multe zile la rand, am fost cu el la spital și am făcut mai multe investigații, prin urmare am decis anularea rezervării.
Pe data de 3 ianuarie am trimis mesaje text, mesaje WhatsApp și mail către managerul restauratului prin care îl informam că doresc anularea rezervării din motive de sănătate.
Pe 4 ianuarie îmi răspunde și îmi spune "sanatate multa, ne auzim începând cu data de 7".
Astăzi a fost soțul meu la restaurant pentru a solicita restituirea avansului, 300 lei, însă managerul a spus că e paguba noastră și nu ni-l poate restitui.
Va întreb : este acesta îndreptățit să oprească avansul ? Ținand cont că am anunțat din timp, bănuiesc că aprovizionarea nu fusese încă făcută (prima de lucru a restaurantului ar fi fost exact pe 5 ianuarie).
Nu vreau nici să comand mâncare în valoare de 300 lei, cat sa mănânc? In plus am avut cheltuieli foarte mari cu medicamentele, analize și consultațiile la pediatru..
Nu am făcut contract, știu , am gresit.
Aștept cu interes părerile dvs.
Va mulțumesc!