Buna ziua. As vrea sa stiu care este modalitatea de a trimite declaratii fiscale catre ANAF prin posta? Intreb pentru ca administratorul nu vrea sa faca semnatura electronica si la ghiseu mi s-a spus ca nu se mai primesc declaratii pe hartie. Se trimit ambele exemplare si suportul electronic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Gasiti informatii utile aici: www.avocatnet.ro/articol_535...
Nu mai postati la discutii vechi pentru a nu obliga pe cei care doresc sa comenteze, sa reciteasca tot ceea ce s-a scris anterior. Deschideti discutie noua.
Problema se rezolva simplu ca buna zi. Domnul administrator face foarte "bine" ca nu vrea sa faca semnatura electronica. Dvs nu puteti sa ii transmiteti declaratiile. Dar rezolva Finantele problema intr-un mod foarte elegant si convenabil pentru toata lumea: fac ei niste calcule estimative si ii baga niste impozite de vreo 10 pana la 100 ori mai mult decat ar datora daca ar depune declaratiile. Dupa care domnul administrator se apuca de plans .Si toata lumea e multumita.
D112 - prin posta?
silvia99
va rog frumos, am probleme cu semnatura electronica (cu softul si instalarea lui, mai precis) si stiu ca la ghiseu nu se mai primesc declaratiile 112. care imi ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.