buna seara.intru direct in subiect.in aprilie 2017 am cumparat online de la evomag un telefon htc one me.dupa 2 saptamani apar probleme diverse(dificultati in deschiderea de aplicatii gen youtube,imposibilitatea folosirii bloototh,timp mare de incarcare etc).contactez htc romania,care imi raspunde ca acest model este pentru asia,in romania nu este comercializat de firma autorizata,ca nu pot face actualizari software iar restul de probleme nu pot fi rezolvate.am trimis telefonul in service si au rezolvat problema partial.in septembrie 2018 il trimit iar in service,pentru rezolvarea problemelor persistente,precum si inlocuirea ecranului,care capatase o pata maro.au schimbat ecranul,insa cand a venit din service,dezastru,simurile nu erau recunoscute,asamblat necorespunzator(l am clipsat eu in 2 locuri,ecranul nu era aliniat cu carcasa).restul problemelor,logic-persistau.il trimit iar,imi rezolva doar problema simului.incepe sa apara probleme cu comenzile.il trimit iar(a patra oara).raspuns-telefon care a suferit socuri mecanice,carcasa deformata/si-a pierdut garantia!!!!propunere-reparatie contracost!!!!!parerea mea de amator.ori ecranul nu este compatibil cu telefonul(accesorii de negasit pri europa),ori oamenii aia chiar nu se pricep,iar cand au vazut ca nu ma las pagubas,l-au scos di garantie.
m-am adresat anpc,care au analizat doar problema cu raspunsurile lor si cu constatarile si scoaterea din garantie,netinand cont ca firma mi-a vandut un produs neconform,inducandu-ma in eroare,ca inca de la prima prezentare in service problemele au persistat,ca insasi inlocuirea ansamblului de cartele sim demonstreaza ca oamenii de la service fac treaba de mantuiala.
va rog sa ma ajutati cu un sfat!cum sa demonsrez eu ca telefonul nu a fost trantit,ca starea fizica a lui a fost aceeasi de fiecare data! ca ei,ca sa termine povestea l-au scos din garantie!
va multumesc anticipat!