avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Întoarcere din concediu doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Întoarcere din concediu doctorat

Sunt profesor titular de liceu, cu vechime de 25 de ani. Am beneficiat de concediu pentru redactarea tezei de doctorat, fiind ultimul an la doctorat. Am susținut dizertatia cu succes în luna decebbrie, am obținut titlul de doctor cu calificativul „foarte bine” în teatru și artele spectacolului la două luni după acordarea concediului legal și, am facut cerere de reluare a activității didactice cu 4 luni mai devreme de expirarea celor 6 luni legale. Am fost reîncadrat pe norma didactică pe aceleași ore de dinainte, dar MI S-A LUAT DIRIGENȚIA de la clasa cu care am început anul școlar, a XI-a, direcțiunea motivând că profesoara care m-a înlocuit la dirigenție pe timpul concediului meu a solicitat dirigenția la clasa mea, solicitare făcută în momentul în care mi-a fost aprobat concediul legal. Eu știu că titularului i se „conservă” întregul statut pe perioada concediului legal, și că își reia toate drepturile la reîntoarcerea din concediu. Menționez că nu am avut nicio abatere disciplinară și nu am încălcat niciun regulament al orelor de dirigenție. Este legal să mi se ia dirigenția până la sfârșitul anului școlar, așa cum a dat decizie direcțiunea școlii? Mai meționez că, în informarea oficială pe care am primit-o azi, 22.01.2019, se specifică: „vă informăm că în urma aprobării concediului pentru redactarea tezei de doctorat, dirigenția clasei a XI-a a fost preluată de către doamna profesoară (...) începând cu data de 01.11.2018 până la sfârșitul anului școlar, în urma solicitării acesteia și hotărârii C.A nr. (...)/30.10.2018”.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:43, 22 Ianuarie 2019