Suntem o microintreprindere cu doi angajati, prestam servicii IT (dezvoltare software) si avem un birou de cca. 30mp inchiriat la etajul 1 al unei cladiri in care sunt mai multe spatii de inchiriat. La parter isi desfasoara activitatea compania care detine cladirea. Nu lucram cu publicul, nu lucram cu numerar, avem unele bunuri specifice activitatii (cateva calculatoare, un server etc.). Suntem obligati sa facem analiza de risc la securitatea fizica sau cade in sarcina proprietarului cladirii sa includa si spatiile inchiriate in propria analiza? Va multumesc!
Prprietarul cladirii are sarcina efectuarii analizei de risc, cu conditia ca la fiecare noua inchiriere, la oricare alta firma sa o completeze cu aspectele proprii acesteia.
Va multumesc foarte mult pentru raspuns! Am omis sa adaug ca accesul in cladire se face pe intrari separate. Noi intram printr-o usa amplasata in partea din spate a cladirii, iar proprietarul isi desfasoara activitatea in spatiile din fata. Acest aspect schimba cu ceva situatia?