avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Fisa de solicitare a examenului medical la un SRL
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Fisa de solicitare a examenului medical la un SRL

buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: am infiintat in SRL avand ca obiect de activitate consultant tehnica (cod CAEN 7112), sunt unic asociat si as vrea sa angajez in inginer TCM care sa presteze aceasta activitate.
Societatea va avea incheiat un contract cu o firma din Turcia ce lucreaza in Romania pe la diferite firme, confectii metalice, iar persoana pe care ar urma sa o angajez ar urma se mearga la firmele cu care lucreaza firma din Turcia si sa verifice,sa masoare si sa dea indicatii de efectuare a produselor.
Intrebarea mea este cine completeaza Fisa de solicitare a examenului medical si Fisa de identificare a factorilor de risc professional?
O pot complete eu si sa-l trimit la in medic de medicina muncii sau trebuie sa apelez la personae autorizate?

multumesc mult.
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 11:19, 24 Ianuarie 2019
Buna ziua,
Conform H.G. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, Art. 16, alin. 1 prevede-
ART. 16
(1) Examenul medical la angajarea în muncă se face la solicitarea angajatorului, care va completa fişa de solicitare a examenului medical la angajare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, şi fişa de identificare a factorilor de risc profesional, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.
Angajatorul va completa aceasta fisa cu care viitorul angajat merge la medicul de medicina muncii...
H.G. 355/2007 o gasiti mai jos
[ link extern ]
Cititi legea 319/2006 si HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioere, acolo gasiti prevederile ce trebuiesc indeplinite, pe partea se SSM ( Securitate si Sanatate in Munca) de catre toti angajatori romani.
Ultima modificare: Miercuri, 23 Ianuarie 2019
Ionut.ion, utilizator
Fisa de identificare a factorilor de risc cu care trimiteti viitorul angajat la medicul specialist de medicina muncii cu care aveti incheiat contract de prestari servicii medicale trebuie sa aiba bifate, obligatoriu, pe langa riscurile proprii firmei dvs./ ale activitatii desfasurate/ ale meseriei salariatului dvs. si toate riscurile posibile, existente la firmele unde veti trimite salariatul dvs. pentru a presta activitati. Riscurile profesionale proprii acestor firme la gasiti identificate si evaluate in materialul cu riscuri profesionale al fiecarei firme in parte. Nu mergeti pe ideea gresita ca sunt aceleasi riscuri profesionale cu ale meseriei salariatului dvs.
Nu stiu daca va ofera cineva acces la propriile evaluari...Oricum angajatului dvs. i se va face o instruire la accesul in aceea firma...
Materialul pentru identificarea riscurilor de accidentare si evaluarea riscurilor sunt materiale obligatorii pentru instruirea lucratorilor altor firme care presteaza activitati in baza unui contract de prestari servicii.
HG nr. 1425/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare mentioneaza:
-art. 82
2) Pentru lucratorii din intreprinderi si/ sau unitati din exterior care desfasoara activitati pe baza de contract de prestari de servicii, angajatorul beneficiar al serviciilor va asigura instruirea lucratorilor respectivi privind activitatile specifice intreprinderii si/ sau unitatii respective, riscurile pentru securitatea si sanatatea lor, precum si masurile si activitatile de prevenire si protectie la nivelul intreprinderii si/ sau unitatii, in general.
La incheierea contractului se va cere ca acest material sa fie pus la dispozitia executantului de catre beneficiar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Medicina muncii- control periodic AniBunicelu AniBunicelu Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca este necesar( obligatoriu) sa trimit de fiecare data ,,Fisa de solicitare control medical,,+ \"Fisa de identificare a ... (vezi toată discuția)
Perioada pastrare fise de aptitudini Ambra Denisa Ambra Denisa Buna, Conform regulamentului GDPR, care ar fi perioada de pastrare a fiselor de aptitudini pentru fosti angajati? In legislatia ssm scrie ca se pastreaza ... (vezi toată discuția)
Intocmire documente ssm si psi-su pentru cabinet medicina muncii de catre administrator ionion2000 ionion2000 Documentele SSM pentru un cabinet de medicina muncii cu pina la 9 angajati se pot intocmi si semna de catre medicul specialist de medicina muncii care este ... (vezi toată discuția)