Buna ziua, as dori un pic de ajutor sau o indrumare pentru acest subiect.
Am trimis un colet ramburs de la Bacau la Iasi, dar am gresit adresa de pe colet si destinatarul nu a putut ridica, o doamna de la OP nr 1 Iasi ma sunat sa-mi spuna ca se poate remedia daca ma duc inapoi la O P Bacau sa modific adresa prin e-post, asa am facut contra sumei de 5 ron. A doua zi am asteptat sa se ridice coletul, nu a reusit deoarece trebuia sa plateasca la ridicare 110 ron, ceea ce nu era adevarat, coletul costa ramburs cu tot doar 69 ron. Am trimis o poza dupa chitanta doamnei respective.A treia zi sa dus destinatara iar la posta, tot nu a reusit sa ridice coletul pe motiv ca e adresa gresita, (desi cu doua zile modificasem adresa) mi-a trimis coletul inapoi la Bacau. Am sunat la OP nr 9 Bacau pentru a rezolva ceva, dar doamnele au zis ca cei de la Iasi sunt vinovati de returnarea coletului pentru ca nu au citit mesajul din aplicatia lor e-post si ca ei si-au facut treaba.
Deci pagubita sunt eu ca platesc transportul de doua ori. Ce se intampla daca la intoarcere nu ridic coletul? Multumesc.
Coletul neridicat se pastreaza o perioada de timp (maxim 10 zile) si foarte posibil, ulterior se intocmeste un PV de distrugere.
Cel mai sigur este sa cereti lamuriri la Of. Postal, in scris, cu nr. de inregistrare/ data si sa solicitati raspuns scris. In notificare mentionati si diferenta de pret care apare.