avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical legea 329/2009
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical legea 329/2009

In data de 10.11.2009 am fost operat si am concediu medical pana in 08 decembrie.Ulterior ,cand eram in spital a aparut legea 329 cu concediul fara plata .Are dreptul angajatorul,respectiv Politia,locul meu de munca sa ma oblige in luna curenta la 4 zile de concediu fara plata ,daca sunt in medical?Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: louisdarmar , utilizator 09:22, 18 Noiembrie 2009
Singurul raspuns pe care il pot da este un articol din OUG 158/2005:
Art. 16. -
(1) Asiguraţii a căror incapacitate temporară de muncă a survenit în timpul concediului de odihnă sau al concediului fără plată beneficiază de indemnizaţie pentru incapacitate temporară de muncă, concediul de odihnă sau fără plată fiind întrerupt, urmând ca zilele neefectuate să fie reprogramate.
In fapt, lucrand la Politie cred ca stiti ca vor interpreta cum vor considera pe sistemul "' daca-i musai , cu placere.."" legal Domnul Valeriu va- dat rspunsul , insa in practica, Dumnezeu stie:D
Ati atins un punct sensibil,dar din pacate adevarat.:((Tot mai multe abuzuri in sistem impotriva salariatilor!va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu fara plata/concediu medical Atobias Atobias Buna ziua, Mi-am luat concediu fara plata la locul de munca 60 zile ca sa-mi rezolv mai multe treburi personale. In aceste 60 zile, pot beneficia de un ... (vezi toată discuția)