avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1015 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Spor doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Spor doctorat

Buna ziua.
Sunt profesor în învățământul preuniversitar și am pe diploma de licență (5 ani) specialitatea chimie- fizică (obținută în 1992), precizez ambele principale. Am absolvit studii postuniversitare cu specializarea Informatică distribuită și studii de master cu specializarea Fizică computațională și informatică. Ca urmare am urmat studiile școlii doctorale de fizică obținând prin Ordinul ministrului în iulie 2017 titlul de doctor în fizică. Precizez că am obținut toate gradele didactice anterior: definitivat (din chimie) 1994, grad II (din chimie) 1998, grad I ( din fizică) 2005. În majoritatea anilor lucrați în învățământ (26 ani) am avut catedra constituită din ore de chimie, fizică și TIC. Având dublă specializarea nu aveam posibilitatea să obțin titlul de doctor în ambele specializări. Aș dori să știu daca exista posibilitatea acordarii sporului pentru titlul de doctor chiar daca predau chimie, aceasta apatinand aceluiasi domeniu fundamental (stiinte). Multumesc.

Alte discuții în legătură

Spor doctorat AntoanettaL AntoanettaL Buna ziua. Sunt profesor în învățământul preuniversitar și am pe diploma de licență (5 ani) specialitatea chimie- fizică (obținută în 1992), ... (vezi toată discuția)
Nedreptate in sistemul de invatamant cicerone_chelmu cicerone_chelmu Buna ziua. Sunt un cadru didactic titular la o scoala speciala, pe o catedra de psihopedagogie speciala si ma confrunt cu urmatoarea problema. -sunt absolvent ... (vezi toată discuția)