Buna seara,
Acum o saptamana am avut o clienta in magazin, care a achzitionat o pereche de cizme. Dupa o saptamana revine cu ele, purtate, zicand ca vrea sa le schimbe... o strang. Precizez ca doamna a probat cizmele in magazin si a fost multumita de produsul cumparat.
Cum ne pute proteja noi, magazin, de acesti clienti?
Multumesc,
Operatorul economic isi stablieste politica privind returnarea produselor fara defecte. Astfel, daca produsul pe care l-ati comercializat in magazin a fost corespunzator (fara defecte), nu sunteti obligata sa acceptati returnarea acestuia.
Retur bani
miha hu
Buna ziua
Lucrez la un magazin de incaltaminte si am un client care a cumparat o pereche de adidasi si la doua zile a venit cu ei inapoi ca vrea banii inapoi ... (vezi toată discuția)
Reclamatie opc
alinbaltag
Am si eu o rugaminte la dvs. am achizitionat o pereche de ghete dintr-un showroom al unui magazin online. In momentul in care le-am primit am probat gheata ... (vezi toată discuția)