Buna ziua
Lucrez la un magazin de incaltaminte si am un client care a cumparat o pereche de adidasi si la doua zile a venit cu ei inapoi ca vrea banii inapoi ca nu ii vin respectiv il string. L-am intrebat daca i-a probat cand i-a cumparat si a zis ca nu a avut chef sa ii probeze ca el nu e obligat sa ii probeze si sa ii dau banii inapoi. I-am precizat ca poate sa isi aleaga un alt model sau orice vrea din magazin de suma respectiva dar nu a vrut si a spus ca va veni cu cei de la Opc si atunci o sa ii dau banii.
In conditiile acestea Opc-ul ma poate obliga sa ii dau banii inapoi.
multumesc
Atata timp cat produsul vandut nu este defect, deci nu este impropriu utilizarii, nu se pune problema ca sa va poata obliga cineva la returnarea banilor si primirea produsului inapoi.
Singurul "defect" ar fi ca nu este masura cumparatorului, dar vanzarea se face: pe gustate, pe incercate, pe probate, dupa greutate, numar sau masura.
Ori, in conditiile in care bunul care se vinde prin probare a fost acceptat initial la cumparare, el nu mai poate fi returnat pentru motiv ca nu mai este corespunzator.
Reclamatie opc
alinbaltag
Am si eu o rugaminte la dvs. am achizitionat o pereche de ghete dintr-un showroom al unui magazin online. In momentul in care le-am primit am probat gheata ... (vezi toată discuția)