Am achizitionat acum 7 zile o pereche de adidasi dintr-un magazin din Baneasa, in urma unei simple spalari am constatat ca toate culorile de pe adidasi au disparut, mentionez ca nu am primit niciun formular in legatura cu modul de curatare a adidasilor, am trimis si un mail firmei, nu am primit raspuns,nu stiu daca vor vrea sa imi returneze banii sau sa imischimbe produsul. firma producatoare a acestor adidasi mi-a spus ca daca ii comandam de la ei, erau obligati sa imi returneze banii in situatia asta, dar nu cred ca magazinul este dispus, am ceva cu care pot sa dovedesc ca adidasii sunt cu defect? sau se va considera doar vina mea?
Multumesc pentru raspuns, sper sa pot sa rezolv amiabil, dar deja vad raspunsul lor ca eu sunt de vina pentru deteriorare, nu ei ca nu au oferit instructiuni de ingrijire si curatare cum este normal.
Retur bani
miha hu
Buna ziua
Lucrez la un magazin de incaltaminte si am un client care a cumparat o pereche de adidasi si la doua zile a venit cu ei inapoi ca vrea banii inapoi ... (vezi toată discuția)