avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 997 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitatea bugetară şi a ... Concediu de maternitate
Discuție deschisă în Contabilitatea bugetară şi a serviciilor externalizate

Concediu de maternitate

Buna ziua! As dori sa va intreb daca se poate recalcula suma acordata pe concediul de maternitate si cum se poate face asta. Sunt profesor. Am intrat in concediu de maternitate la data de 23.11.2018. In luna ianuarie 2019 am sesizat ca am primit foarte putini bani pe concediul de maternitate (corespunzatori lunii decembrie 2018). Am mers si am intrebat la contabilitate si impreuna cu doamna contabila mi-am dat seama ca nu se luase in calcul numarul de ore pe care am functionat anul scolar trecut la o alta scoala. (In anul scolar 2017-2018 am functionat la 3 unitati de invatamant, iar in anul scolar 2018-2019 la 2 unitati de invatamant. ) Doamnele contabile de la scolile actuale la care functionez au operat fiecare pe bucatica sa. Am fost trimisa sa iau adeverinta cu veniturile lunare pe 2018 de la scoala la care nu mai functionez in prezent. Insa, apoi, mi s-a spus ca nu mai pot modifica baza de calcul si e posibil sa pierd banii pe toata perioada concediului de maternitate ( fiind vorba de jumatate de norma pe 4 luni , mai-august 2018, de la acea scoala ). Ce este de facut? Doamna contabila nu a mai intalnit un astfel de caz si incearca sa gaseasca o solutie , dar in zadar. Se mai poate face ceva? Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Plata concediului in invatamant salgeta salgeta Plata pentru concediul de odihna se face anticipat, nu? Cum se poate califica o primarie care vireaza banii esalonat, luna de luna, cu pretextul ca e o... ... (vezi toată discuția)