Buna ziua!
Am infiintat recent SRL si in constatator imi apar cateva coduri secundare autorizate, dar cel principal nu. Codul Caen principal este autorizat automat, adica pot emite facturi pe servicii asociate lui? Sau trebuie sa apara si el alaturi de cele secundare in constatator? Precizez ca toate activitatile se desfasoara la beneficiari.
Multumesc!
Este vorba de o eroare,
Certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa contina obiectul de activitate - domeniul şi activitatea principală, nu este obligatorie mentionarea activitatilor secundare.
Trebuie sa faceti cerere la ONRC de rectificare de eroare materiala din partea lor.
Pai nu trebuie sa apara codurile autorizate si unde anume se autorizeaza: la sediu, la punct de lucru, la beneficiar? Am certificatul de inregistrare cu codul principal si constatatorul cu codurile acestea pe care le-am autorizat recent la beneficiar. Si inca un constatator in care se mentioneaza ca nu desfasor activitati la sediul social. Dar eram nedumerita privitoare la cel principal, daca trebuie si el autorizat sau este automat ok sa facturez pe el avand in vedere ca este principal.