Buna ziua,
Am achizitionat un motostivuitor second hand de la o firma din judetul Mures si a venit cu defecte grave de functionare inca din prima zi. Achizitionat tot pe firma.
Exista un contract de vanzare cumparare si factura. Nu am niciun PV de predare-primire.
In contract e specificat ca motostivuitorul se expediaza in conditii bune de functionare, insa nu a venit nici pe departe functional.
Vanzatorul acorda o garantie de 3 luni, insa deja a incercat de vreo 2 ori sa inlocuiasca un electromotor si alte piese, fara rezolvare. Stau de 2 saptamani cu el fara sa il pot folosi.
I-am solicitat inca de la prima descoperire a defectelor ca vreau sa il returnez, insa vanzatorul a refuzat.
Exista vreo posibilitate de a-l returna? Mentionez ca stivuitorul a fost achizitionat prin vizualizarea anuntului postat pe site-ul vanzatorului. Se poate considera achizitie online?
In contractul de vanzare-cumparare ar trebui sa se regaseasca mentiuni legate de astfel de situatii.
Echipamentul tehnic trebuia sa fie livrat de vanzator cu certificat de calitate, declaratie de conformitate si autorizatie ISCIR in termen de valabilitate, precum si cu cartea tehnica in original si tradusa in l.romana.
Daca nu va intelegeti pe cale amiabila, cel mai probabil va trebui sa apelati la o instanta de judecata pentru a va recupera banii.
Buna ziua,
achizitionarea online NU constituie motiv de restituire pentru persoane juridice.Aveti alte cai.
Ati putea sa anuntati partenerul ca aveti dreptul sa il chemati in judecata si sa-i cereti despagubiri pentru fiecare zi in care utilajul nu functioneaza. Cineva de la dvs, folosind inteligent aceste notiuni juridice ar putea obtine restituirea pretului. Altfel, urmeaza sa va judecati cu ei si sa obtineti (functie de situatia pe care o veti putea proba) despagubiri sau poate chiar desfiintarea vanzarii.