am cumparat online un smartphone in 26.01.2015, l-am primit in 28.01.2015.
telefonul s-a inchis brusc in timpul functionarii in 09.2.2015. Nu se alimenteaza, nu se porneste.
am rugat returnarea produsului, prin inlocuirea cu altul identic. In caz contrar restituirea banilor.
mi s-a comunicat ca nu se supune regulamentului de returnare, drept urmare sa-l trimit in service, dupa 9 zile de functionare.
doresc sa stiu daca situatia mea este acoperita de OUG 34/2014, respectiv daca in termenul de 14 zile pot solicita returnarea produsului indiferent de motiv si sa solicit in acest caz restituirea sumei platite, pt ca vanzatorul nu doreste sa inlocuiasca produsul.
Din pacate nu il puteti returna pentru ca ati anuntat defectul (ati procedat corect) si nici nu vi-l vor schimba pentru ca legea nu ii obliga sa faca asta daca poate fi reparat.
Doar daca service-ul va da negatie de reparare puteti cere altul identic in schimb sau, daca nu au, returnarea pretului.
Poate nu e un defect major insa daca se va intampla din nou si va sta mai mult in service decat la dvs., faceti presiuni pentru inlocuire. In functie de frecventa reparatiilor si timpul in care nu va puteti folosi de el ii puteti reclama cu succes la ANPC chiar daca ei zic ca se poate repara.
Probleme cu smartphone
miul
Am cumparat un smartphone. La nici o luna, a manifestat primul defect de functionare. Nu l-am trimis atunci in service, ci ulterior cand au aparut si alte ... (vezi toată discuția)