Inainte de instanta trebuie sa va adresati ANPC insa acum sunteti nevoit sa trimiteti inapoi telefonul.
Conf. Legii 449/2003, republicata, nu puteti solicita schimbarea lui sau banii inapoi fara sa parcurgeti niste pasi (daca nu se poate repara):
- negatie de reparare din partea service-ului
- anuntarea comerciantului, care are obligatia sa vi-l schimbe cu altul identic sau, daca nu are, poate sa va ofere altul in schimb, cu sau fara diferenta de pret
- restituirea pretului, daca nu vi-l poate inlocui cu unul identic.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Scrie undeva cu ce defecte l-ati trimis, ati completat vreo fisa de service? A venit exact cum l-ati trimis sau l-ati primit reparat doar partial?