Din moment ce jucaria s-a defectat de la sine nu am dorit schimbarea acestuia cu unul nou pentru a nu o pati din nou.
Legea 449/2003 prevede:
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
[ link extern ]
Deci daca au un produs
identic cu care sa vi-l inlocuiasca nu sunt obligati sa va restituie pretul. Doar daca nu au e ilegal sa va ofere un voucher si are sens sa va adresati ANPC. Nu puteti fi obligata sa acceptati o alta jucarie chiar daca are un pret identic sau apropiat cu acela al celei initiale.
Ceea ce au scris: "clientul isi poate exercita drepturile de primirea aceluiasi produs, schimbarea cu un produs nou sau returnarea banilor" poate induce convingerea ca un cumparator are de ales intre aceste variante insa nu e asa. Propozitia e un rezumat al art. 11 si 13 din legea pe care o puteti citi la link-ul pe care vi l-am pus.