avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Returnare produs la un magazin artizanal
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Returnare produs la un magazin artizanal

Bună ziua,

Deja de două zile sunt amânat pentru a mi se returna contravaloarea produsului pe care l-am cumpărat de la un magazin artizanal din Cluj-Napoca.
Prima dată mi s-a spus că nu se poate returna, deoarece au un regulament interior care nu le permite acest lucru și că ar prefera să-mi dea un produs în schimb sau mai multe produse care să acopere valoarea primului produs - o tunică brodată.

Mi s-a spus pe un ton foarte calm - care avea ca scop iritarea mea și, mai mult decât atât, tergiversarea situației - că ar fi bine să revin în cursul zilei următoare, adică azi. Lucru pe care l-am și făcut. Acum, scuza pertinentă era că nu putuse să vorbească cu responsabila din firmă pentru acest lucru și că ar fi bine să revin în cealaltă zi.

I-am adus la cunoștință faptul că la Puma sau, mă rog, orice alt magazin de genul, sunt dispuși să returneze contravaloarea produsului. Nu am reușit să impresionez șeful magazinului, după cum îl numea doamna de la casă pe domnul care a discutat cu mine.

Aș dori să știu, ce drepturi și obligații am în acest caz. Întrebare valabilă și pentru magazin.

Menționez că dețin bonul de casă și că are data de 07.08.2009.

Vă mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: juridic dana , utilizator 09:01, 14 August 2009
Nu va mai pierdeti timpul degeaba!
Faceti plangere scrisa la Oficiul pentru Protectia Consumatorului!=D>
SUCCES!
Care ar fi motivul pe care aș putea să-l invoc?

Juridic, ce argumente pot fi aduse?
Foarte important este motivul pentru care doriti sa primiti inapoi contravaloarea produsului achizitionat!
Nu corespunde din punct de vedere tehnic? Are defecte? Sau pur si simplu nu va mai place?B-)
Tunica aceea brodată era un cadou pentru cineva apropiat. Împreună cu asta, mi-am mai luat o tunică, dar pentru mine.

Motivul este oarecum simplu: persoanei căreia îi era ziua de naștere a spus că nu-i place, că i-ar fi plăcut altceva. Și uite așa am ajuns la magazin.
Din punct de vedere juridic, acesta nu este un motiv pentru returnarea pretului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conditii de returnare a produselor jamesbond12 jamesbond12 Am cumparat un produs, un portofel din piele, dintr-un magazin de renume, acum cateva zile si as dori sa il returnezi, sa primesc banii inapoi, dintr-un motiv ... (vezi toată discuția)
Drepturile vanzatorului persoana fizica online Malvina_S Malvina_S Buna ziua. Va deranjez cu o problema aparent banala, care insa a luat o intorsatura urata Saptamana trecuta am vandut un produs prin intermediul site-ului Olx. ... (vezi toată discuția)
Politica/drepturi returnare produs Andrei_78 Andrei_78 Buna ziua, Pentru ca imi place sa-mi ajut prietenii, am aflat de o noua situatie(chiar si pentru mine) legat de returnarea produselor. Un prieten vrea sa ... (vezi toată discuția)