Deja de două zile sunt amânat pentru a mi se returna contravaloarea produsului pe care l-am cumpărat de la un magazin artizanal din Cluj-Napoca.
Prima dată mi s-a spus că nu se poate returna, deoarece au un regulament interior care nu le permite acest lucru și că ar prefera să-mi dea un produs în schimb sau mai multe produse care să acopere valoarea primului produs - o tunică brodată.
Mi s-a spus pe un ton foarte calm - care avea ca scop iritarea mea și, mai mult decât atât, tergiversarea situației - că ar fi bine să revin în cursul zilei următoare, adică azi. Lucru pe care l-am și făcut. Acum, scuza pertinentă era că nu putuse să vorbească cu responsabila din firmă pentru acest lucru și că ar fi bine să revin în cealaltă zi.
I-am adus la cunoștință faptul că la Puma sau, mă rog, orice alt magazin de genul, sunt dispuși să returneze contravaloarea produsului. Nu am reușit să impresionez șeful magazinului, după cum îl numea doamna de la casă pe domnul care a discutat cu mine.
Aș dori să știu, ce drepturi și obligații am în acest caz. Întrebare valabilă și pentru magazin.
Menționez că dețin bonul de casă și că are data de 07.08.2009.
Foarte important este motivul pentru care doriti sa primiti inapoi contravaloarea produsului achizitionat!
Nu corespunde din punct de vedere tehnic? Are defecte? Sau pur si simplu nu va mai place?B-)